دانلود کتاب شجاع باش دختر pdf

نوع فایل
pdf
حجم فایل
10mb
نویسنده
تاریخ انتشار
30 نوامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدید
3650 بازدید
تعداد فروش
41 فروش
15,000 تومان 5,000 تومان٪67 تخفیف

دانلود کتاب شجاع باش دختر pdf

دانلود کتاب شجاع باش دختر pdf کتاب شجاع باش دختر: شهامت ترک کمال گرایی برای دختران نوشته‌ی ریشما سوجانی، که از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و وال استریت است ، نگرش‌ها و روش‌های قدرتمندی را با ما به اشتراک می‌گذارد تا از نیاز به کمال رهایی آزاد شویم و در زندگی‌مان را با شجاعت پیش برویم.

  • عنوان : شجاع باش دختر
  • نویسنده: ریشما سوجانی
  • به کوشش: شبنم اسماعیلی
  • زبان: فارسی
  • شاخه: رمان
  • نوع کتاب: چاپی
  • تعداد صفحات: 105
  • : 5000 تومان
  • حجم فایل : 36 MB

 

دانلود کتاب شجاع باش دختر pdf

در صورت نداشتن رمز دوم و پرداخت از طریق کارت به کارت از واتس آپ یا تلگرام پیام بدهید.

درخواست کتاب از طریق واتس آپ کلیک کنید

معرفی کتاب شجاع باش دختر

کتاب شجاع باش دختر: شهامت ترک کمال گرایی برای دختران نوشته‌ی ریشما سوجانی، که از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و وال استریت است ، نگرش‌ها و روش‌های قدرتمندی را با ما به اشتراک می‌گذارد تا از نیاز به کمال رهایی آزاد شویم و در زندگی‌مان را با شجاعت پیش برویم.

ریشما سوجانی اعتقاد دارد به اندازی همه‌ی ما شجاعت وجود دارد؛ او این کتاب را با هدف کمک کردن به دختران برای یاد گرفتن شجاعت نوشته است تا از این مسیر بتوانند به رویاهایشان برسند. رسیدن به موفقیت زمانی ممکن می‌شود که بدون ترس از قضاوت، برنامه‌ریزی‌های زندگی خود را انجام دهیم و برای رسیدن به آن‌ها تلاش کنیم و شجاعت داشته باشیم.

درباره کتاب شجاع باش دختر

خودتان را در زندگی تصور کنید که هیچ ترسی ندارید از اینکه به اندازه‌ی کافی خوب نباشید؛ أصلا برای‌تان مهم نیست زندگی‌تان در فضاهای مجازی چه شکلی است، یا از اینکه اطرافیان و مردم چه فکری درباره‌ی شما می‌کنند احساس نگرانی نمی‌کنید. بسیاری از ما احساس می‌کنیم زیر فشار انتظاراتی که از خودمان داریم در حال نابود شدن هستیم. برای راضی بقیه یا ترس از قضاوت خودتان را از زندگی خسته کرده‌اید. از قبول فرصت‌هایی که شما را از محدوده‌ی امن‌تان بیرون می‌کشند خودداری می‌کنید. ریشما سوجانیباور دارد که این رفتار و طرز فکر علتی دارد: وقتی دختر بودیم به ما یاد می‌دادند بازی‌های بی‌خطر را انتخاب‌ کنیم یا ما را به‌خاطر ساکت و مؤدب‌ بودنمان تحسین‌ می‌کردند.

آن‌ها همیشه از ما می‌خواستند مراقب باشیم آسیبی نبینیم و ما را به سمت فعالیت‌هایی هدایت می‌کردند که بتوانیم در آن‌ها موفق باشیم و به همین دلیل الان زنانی شده‌ایم که از شکست خوردن وحشت دارند. ریشما سوجانی در کتاب شجاع باش دختر توضیح می‌دهد که چرا زنان چنین خصوصیاتی دارند. او اعتقاد دارد که دلیلی برای این رفتار و احساس زنان وجود دارد، این موضوع هیچ ارتباطی به بیولوژی ندارد و فقط مربوط به شیوه‌ی تربیتی آن‌ها است.

اما الان دیگر وقت آن رسیده که نگذاریم ترس‌های‌مان رؤیاهای‌‌مان را در نبود کنند و خوشبختی را از ما بگیرند. این کتاب به ما یاد می‌دهد به‌جای بی‌نقص بودن شجاع بودن را انتخاب کنیم و اعتماد‌به‌نفس خودمان را بالا ببریم، ما باید چیزهایی که واقعا ما را خوشحال می‌کنند را انجام دهیم و نارضایتی‌ها را پشت‌سر بگذاریم.

امکان دارد کمال‌گرایی ما را در مسیری قرار دهد که احساس امنیت کنیم، اما شجاعت ما را به راهی هدایت می‌کند که واقعاً از صمیم قلب خواهانش هستیم. در دنیای ما از سنین کم به دختران آموزش داده می‌شود که محافظه‌کار باشند، یا تلاش کنند بالاترین نمره را برای خوشحالی والدینش کسب کنند. او می‌گوید تمایل به بی‌عیب‌ونقص‌بودن بر سلامت ما اثر مخربی دارد؛ چرا نگرانی برای کوچک‌ترین اشتباه یا کاری که انجام دادیم و حرفی که زدیم، باعث بی‌خوابی و آشفتگی می‌شود.

 

دون داشتن اذن و علم استفاده نشود

این کتاب ارزشمند تقدیم به عزیزان

بنر سایت

در صورت مشکل در دانلود و یا درخواست کتاب و مقاله پیام بدهید.

در صورت ناراضی بودن از کتاب و خرید، در واتس اپ به ما اطلاع بدهید تا مشکل را برطرف و مبلغ عودت داده شود.

در صورتی که شما مالک هر یک از کتب داخل سایت هستید، پس از اطلاع به ما لینک دانلود حذف خواهد شد، ضمناً منبع اکثر کتب سایت های دیگر هستند و ما هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای کتاب ها نمی پذیریم.

دانلود کتاب گنج نامه اسرار نسخه ها pdf دانلود کتاب مجربات روحانی pdf دانلود کتاب مجربات روحانی pdf

دانلود کتاب مجربات روحانی pdf

دانلود کتاب شجاع باش دختر 

 کتاب شجاع باش دختر 

کتاب شجاع باش دختر pdf

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل با ما از طریق شماره 09900995320 در واتساپ و تلگرام در ارتباط باشید:

#کد تخفیف برای خرید های بالای 40 هزار تومان برای کتاب های تکی (40درصد) تخفیف در نظر گرفته شده (book40)

#کد تخفیف برای خریدهای بالای 200 هزار تومان برای پکیج های سایت (30 درصد ) تخفیف در نطر گرفته شده (books30)

برای درخواست هر نوع کتابی روی لینک زیر کلیک کنید و یا  از واتس اپ و تلگرام پیام دهید.

درخواست کتاب

وب سایت سیراف pdf در فروردین ماه سال 1400 با هدف ارتقای فرهنگ کتابخوانی دیجیتال در جامعه پارسی زبان شروع به فعالیت نمود.
 
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *