کتاب عقل و احساس صوتی

نوع فایل
صوتی
حجم فایل
63 مگابایت
نویسنده
تاریخ انتشار
17 دسامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدید
1302 بازدید
تعداد فروش
3 فروش
25,000 تومان 10,000 تومان٪60 تخفیف

کتاب عقل و احساس صوتی

کتاب عقل و احساس صوتی کتاب عقل و احساس نخستین رمان عاشقانه جین آستن است. جین آستن در این رمان، تقابل عقل و احساس در کامیابی‌ها و ناکامی‌های دو خواهر با ویژگی‌‌های متفاوت را به تصویر می‌‌کشد و دو فرجام متفاوت را برای آن‌ها رقم می‌زند. عقل و احساس رمانی کلاسیک است که در سال ۱۸۱۱ برای نخستین بار منتشر شد. برخی منتقدان آستن را پیشگام رمان‌های احساسی می‌دانند و او را با انعکاس واقعیت در آثارش می‌شناسند.

  • عنوان :  کتاب عقل و احساس 
  • نویسنده: جین آستین
  • مترجمان : شهرزاد لولاچی
  • گوینده : فاطمه آل عباس
  • زبان: فارسی
  • شاخه: رمان
  • نوع کتاب: صوتی
  • تعداد صفحات: –
  • : 10000 تومان
  • حجم فایل : 63 MB

 

کتاب عقل و احساس صوتی

در صورت نداشتن رمز دوم و پرداخت از طریق کارت به کارت از واتس آپ یا تلگرام پیام بدهید.

درخواست کتاب از طریق واتس آپ کلیک کنید

درباره کتاب صوتی عقل و احساس

کتاب عقل و احساس نخستین رمان عاشقانه جین آستن است. جین آستن در این رمان، تقابل عقل و احساس در کامیابی‌ها و ناکامی‌های دو خواهر با ویژگی‌‌های متفاوت را به تصویر می‌‌کشد و دو فرجام متفاوت را برای آن‌ها رقم می‌زند. عقل و احساس رمانی کلاسیک است که در سال ۱۸۱۱ برای نخستین بار منتشر شد. برخی منتقدان آستن را پیشگام رمان‌های احساسی می‌دانند و او را با انعکاس واقعیت در آثارش می‌شناسند. آستن در رمان «عقل و احساس» احساسات و درونیات انسان‌ها را نشان می‌دهد و در این راه سعی نمی‌کند مخاطب را با عبارات مستقیم قانع کند؛ مخاطب کتاب از لابه‌لای گفت‌وگوها و واکنش‌های شخصیت‌های داستانی با آن‌ها آشنا می‌شود و این یکی از نقاط قوت کتاب است.

معرفی کتاب صوتی عقل و احساس

کتاب صوتی عقل و احساس: ماجرایی از عشق و دلشکستگی (میکروکتاب) نوشتۀ جین آستن، آمیخته با فضایی رمانتیک است که احساسات پنهان دو خواهر را به زیبایی به تصویر می‌کشد. خواهرانی که به خانه‌ای تازه می‌روند و در طول این مدت رابطه‌ای عاطفی، دلشکستگی و عشق را تجربه می‌کنند.

داستان این کتاب درباره‌ی دختر ساده و زیبایی به نام ماریان دشوود است که شیفته‌ی مردی جذاب اما نامناسب شده، خواهرش، النور او را نصیحت‌ می‌کند و به او می‌گوید که این رفتارهای شتاب زده و نسنجیده، موجب می‌شود دیگران به او طعنه‌ بزنند و به صورت کنایه‌آمیز با او صحبت کنند. در همین وضع، النور که همیشه نسبت به قواعد اجتماعی حساس بوده، در تلاش است تا شکست عشقی خود را پنهان نگه دارد، حتی از نزدیک‌ترین کسانش. این دو خواهر به سبب تجربه‌ی موازی‌شان در عشق و البته از دست دادن آن یاد می‌گیرند که اگر قصد دارند خوشبختی را در جامعه‌ای زیر سلطه‌ی پول و جایگاه اجتماعی بیابند، باید از عقل و احساس خود در کنار یکدیگر استفاده کنند.

میکروکتاب عقل و احساس (Sense And Sensibility) اولین اثر از جین آستن (Jane Austen) است که منتقدان عقیده دارند که نام این رمان از دو شیوه تفکر رایج در قرن هجدهم برگرفته شده است که یکی متاثر از فلسفه دکارت و عصر روشنفکری است و دیگری برگرفته از فلسفه جان لاک. بیش از 200 سال از انتشار این کتاب گذشته اما همچنان جزء پرفروش‌ترین رمان‌های جهان است. این رمان در کمتر از یک سال به چاپ دوم رسید.

جین آستن، یکی از درخشان‌ترین نویسندگان قرن 18 است که آثارش ادبیات غرب را به شدت تحت تاثیر قرار داد. او نویسندگی را از 16 سالگی شروع کرد و با خواندن کتاب‌های مختلف آموخت که چگونه داستان‌هایی جذاب بنویسد. شناخت بسیار خوبی که جین از زندگی زنان و افراد مختلف داشت و همچنین قدرت فراوانی که در استفاده از گوشه و کنایه و طنز در نوشتارش داشت، داستان‌های او را منحصر به ‌فرد کرد. او معمولا زنان نویسنده هم عصر خود را به دلیل داستان‌هایی دراماتیک و خسته کننده مسخره می‌کرد. جالب است بدانید که جین تا هنگامی که زنده بود تمام رمان‌هایش را بدون نام منتشر می‌کرد و هیچ‌کس نمی‌دانست نویسنده این آثار کیست. اولین کتاب از جین در سال 1336 و با کوشش شمس‌الملوک مصاحب در ایران به فارسی منتشر شد.

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه‌گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه‌نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

این کتاب ارزشمند تقدیم به عزیزان

بنر سایت

در صورت مشکل در دانلود و یا درخواست کتاب و مقاله پیام بدهید.

در صورت ناراضی بودن از کتاب و خرید، در واتس اپ به ما اطلاع بدهید تا مشکل را برطرف و مبلغ عودت داده شود.

در صورتی که شما مالک هر یک از کتب داخل سایت هستید، پس از اطلاع به ما لینک دانلود حذف خواهد شد، ضمناً منبع اکثر کتب سایت های دیگر هستند و ما هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای کتاب ها نمی پذیریم.

دانلود کتاب گنج نامه اسرار نسخه ها pdf دانلود کتاب مجربات روحانی pdf دانلود کتاب مجربات روحانی pdf

دانلود کتاب مجربات روحانی pdf

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل با ما از طریق شماره 09900995320 در واتساپ و تلگرام در ارتباط باشید:

#کد تخفیف برای خرید های بالای 40 هزار تومان برای کتاب های تکی (40درصد) تخفیف در نظر گرفته شده (book40)

#کد تخفیف برای خریدهای بالای 200 هزار تومان برای پکیج های سایت (30 درصد ) تخفیف در نطر گرفته شده (books30)

برای درخواست هر نوع کتابی روی لینک زیر کلیک کنید و یا  از واتس اپ و تلگرام پیام دهید.

درخواست کتاب

وب سایت سیراف pdf در فروردین ماه سال 1400 با هدف ارتقای فرهنگ کتابخوانی دیجیتال در جامعه پارسی زبان شروع به فعالیت نمود.
 
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.