دانلود کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین/pdf

نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
تاریخ انتشار
7 آوریل 2021
دسته بندی
تعداد بازدید
741 بازدید
تعداد فروش
0 فروش
10,000 تومان 7,000 تومان٪30 تخفیف

دانلود کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین/pdf

  • عنوانکتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
  • نویسنده: فلورانس اسکاول شین
  • مترجم : لیلا رحمتی
  • زبان: فارسی
  • شاخه: عمومی
  • نوع کتاب: چاپی
  • سال چاپ :96
  • تعداد صفحات : 297
  • تعداد جلد: (4)
  • فرمت کتاب : pdf
  • : 7000 تومان
  • حجم فایل : 2 MB 
دانلود کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین/pdf
دانلود کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین/pdf

در صورت نداشتن رمز دوم و پرداخت از طریق کارت به کارت از واتس آپ یا تلگرام پیام بدهید.

درخواست کتاب از طریق واتس آپ کلیک کنید

دانلود کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین/pdf

این کتاب ارزشمند تقدیم به عزیزان

 

بنر سایت

در صورت مشکل در دانلود و یا درخواست کتاب و مقاله پیام بدهید.

در صورت ناراضی بودن از کتاب و خرید، در واتس اپ به ما اطلاع بدهید تا مشکل را برطرف و مبلغ عودت داده شود.

در صورتی که شما مالک هر یک از کتب داخل سایت هستید، پس از اطلاع به ما لینک دانلود حذف خواهد شد، ضمناً منبع اکثر کتب سایت های دیگر هستند و ما هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای کتاب ها نمی پذیریم.

300 63tel 300 63inst WhatsApp Image 2020 04 23 at 17.51.57

دانلود کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین/pdf

درباره کتاب/

معرفی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین :

چهار اثر اثر فلورانس اسکاول شین،  کتابی است که در ایران بیش از شصت بار به چاپ رسیده و خوانندگان بسیاری را به خود جلب نموده است. نویسنده‌ی این کتاب که شخصی آمریکایی است، سالیان بسیار در حرفه های هنرمند (نقاش) و خطیب، شهرت بسیاری داشت. افراد بی‌شماری در کلاس‌هایش شرکت می‌جستند و از این طریق، پیام معنویت را به گروهی وسیع می‌رساند.

بزرگترین راز موفقیت اسکاول شین این بود که همواره خودش بود: ساده و صمیمی و بی‌تکلف و شوخ‌طبع. هرگز نخواست قراردادی و ادیب مآب یا دارای نفوذی تحمیلی باشد…

این کتاب یکی از کتاب هایی است که می تواند برای افراد و برای شروع زندگی، الگوی مهمی باشد و به جرات می توان گفت که این کتاب بهترین کتابی  است که  در خصوص قانون جذب و ثروت و سلامتی و خوشبختی نوشته شده است.

در سراسر داستان های کتاب «چهار اثر فلورانس» حتی با شروع در جملات اول، می توان به خوبی متوجه بیان صمیمانه و گیرای این نویسنده آمریکایی شد که این ویژگی را تا آخرین جملات کتاب «4 اثر فلورانس» به خوبی حس خواهید کرد.

این کتاب که از جمله پر خواننده ترین کتب دنیاست و تابحال به بسیاری از زبان های زنده دنیا ترجمه شده است، برای اولین بار در ایران در سال 1373 ترجمه و منتشر شد. این کتاب دقیقاً مشابه با عنوانی که دارد، یعنی « 4 اثر فلورانس»، دقیقاً در 4 بخش مختلف نوشته شده است که هر یک در باب یکی از درس های عمیق زندگی است.

بخش اول: بازی زندگی و راه این بازی

بخش دوم: کلام تو عصای معجزه گر تو است

بخش سوم: درِ مخفی توفیق

بخش چهارم: نفوذ کلام

بخش هایی از کتاب:

زندگی، یک بازی است؛

بیشتر مردم زندگی را پیکار می‌انگارند. اما زندگی پیکار نیست، بازی است. زندگی، بازی بزرگ داد و ستد است. زیرا آنچه آدمی بکارد همان را درو خواهد کرد. یعنی هر آنچه از آدمی در سخن یا عمل آشکار شود یا بروز کند به خود او باز خواهد گشت؛ و هر چه بدهد بازخواهد گرفت. اگر نفرت بورزد، نفرت به او باز خواهد آمد. و اگر عشق ببخشد، عشق خواهد ستاند. اگر انتقاد کند، از او انتقاد خواهد شد. اگر دروغ بگوید به او دروغ خواهند گفت. و اگر تقلب کند به او حقه خواهند زد. همچنین به ما آموخته‌اند که قوه‌ی تخیل در بازی زندگی نقشی عمده دارد.

هر آنچه آدمی در خیال خود تصور کند- دیر یا زود- در زندگی‌اش نمایان می‌شود. مردی را می‌شناسم که از مرضی معین که بسیار نادر بود می‌ترسید. او آن قدر به آن مرض اندیشید و درباره‌اش مطالعه کرد که آن بیماری آشکارا بدنش را فراگرفت و مرد. او در واقع، قربانی خیال‌پردازی خود شد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل با ما از طریق شماره 09900995320 در واتساپ و تلگرام در ارتباط باشید:

#کد تخفیف برای خرید های بالای 40 هزار تومان برای کتاب های تکی (40درصد) تخفیف در نظر گرفته شده (book40)

#کد تخفیف برای خریدهای بالای 200 هزار تومان برای پکیج های سایت (30 درصد ) تخفیف در نطر گرفته شده (books30)

برای درخواست هر نوع کتابی روی لینک زیر کلیک کنید و یا  از واتس اپ و تلگرام پیام دهید.

درخواست کتاب

وب سایت سیراف pdf در فروردین ماه سال 1400 با هدف ارتقای فرهنگ کتابخوانی دیجیتال در جامعه پارسی زبان شروع به فعالیت نمود.
 
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 پاسخ به “دانلود کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین/pdf”

  1. کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین، مجموعه‌ای از چهار کتاب پرفروش این نویسنده آمریکایی در زمینه قانون جذب است. این کتاب‌ها به ترتیب عبارتند از:

    بازی زندگی و چگونگی آن (۱۹۲۵)
    کلام تو عصای معجزه‌گر تو است (۱۹۲۸)
    در مخفی موفقیت (۱۹۴۰)
    نفوذ کلام (۱۹۵۹)
    اسکوال شین در این کتاب‌ها، به قدرت کلام و تفکر در شکل‌دهی زندگی انسان می‌پردازد. او معتقد است که هر آنچه را که در مورد خود می‌اندیشیم و می‌گوییم، به واقعیت تبدیل می‌شود. بنابراین، برای رسیدن به اهداف و آرزوهای خود، باید افکار و کلمات خود را مثبت و سازنده کنیم.

    کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های قانون جذب در جهان است. این کتاب، به زبان‌های بسیاری ترجمه شده و میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رفته است.

    خلاصه هر یک از کتاب‌های چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

    بازی زندگی و چگونگی آن: در این کتاب، اسکاول شین، زندگی را به یک بازی تشبیه می‌کند. او معتقد است که هر یک از ما، نقشی در این بازی داریم و باید آن را به بهترین شکل ممکن ایفا کنیم. برای این کار، باید قوانین بازی را بشناسیم و از آنها پیروی کنیم.

    کلام تو عصای معجزه‌گر تو است: در این کتاب، اسکاول شین، به قدرت کلام در شکل‌دهی زندگی انسان می‌پردازد. او معتقد است که هر آنچه را که در مورد خود می‌اندیشیم و می‌گوییم، به واقعیت تبدیل می‌شود. بنابراین، برای رسیدن به اهداف و آرزوهای خود، باید افکار و کلمات خود را مثبت و سازنده کنیم.

    در مخفی موفقیت: در این کتاب، اسکاول شین، به اصول موفقیت در زندگی می‌پردازد. او معتقد است که موفقیت، در گرو داشتن نگرشی مثبت، تلاش و پشتکار است.

    نفوذ کلام: در این کتاب، اسکاول شین، به تأثیر کلام در زندگی انسان می‌پردازد. او معتقد است که کلام، می‌تواند تأثیر مثبت یا منفی بر زندگی ما داشته باشد. بنابراین، باید در استفاده از کلام خود دقت کنیم.

    نظرات کاربران درباره کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

    کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین، مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. کاربران این کتاب را کتابی مفید و آموزنده می‌دانند که به آنها کمک کرده است تا افکار و کلمات خود را مثبت‌تر کنند و به اهداف و آرزوهای خود دست پیدا کنند.

    در اینجا، برخی از نظرات کاربران درباره این کتاب آورده شده است:

    “این کتاب، زندگی من را تغییر داد. من با خواندن این کتاب، یاد گرفتم که چگونه افکار و کلمات خود را کنترل کنم و به اهداف و آرزوهای خود دست پیدا کنم.”
    “این کتاب، بسیار ساده و قابل فهم است. من از خواندن آن لذت بردم و نکات زیادی از آن یاد گرفتم.”
    “این کتاب، یک منبع ارزشمند برای کسانی است که می‌خواهند زندگی خود را بهبود بخشند.”
    سخن آخر

    کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین، کتابی ارزشمند برای کسانی است که می‌خواهند زندگی خود را بهبود بخشند. این کتاب، به ما کمک می‌کند تا افکار و کلمات خود را مثبت‌تر کنیم و به اهداف و آرزوهای خود دست پیدا کنیم.